تبلیغات

ایران مال

ایران مال

مجتمع ایران مال در سال ۱۳۹۰ شروع عملیات ساخت وساز این پروژه ، که با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا در زمینی به وسعت ۲۷ هکتار در حال ساخت می باشد. زیربنای کل این مجموعه عظیم ۹۰۰٫۰۰۰ متر مربع می باشد که از این حیث بزرگترین پروژه اداری تجاری در کل خاور میانه می باشد. همسایگی های بسیار مناسب با اتوبان شهید همت و حکیم دسترسی بسیار مناسبی را برای این پروژه بلند پروازانه به ارمغان آورده. از سوی دیگر دریاچه چیتگر (شهدای خلیج فارس) و پارک جنگلی چیتگر چشم اندازه بسیار ویژه ای را برای این پروژه بزرگ رقم زده است.

لوکس ترین بازار  ایران در منطقه ۲۲  تهران در زمینی به مساحت دو میلیون متر مربع احداث شد که یک چهارم ان را فضای تجاری و ما بقی را فضاهای فرهنگی و هنری و مذهبی تشکیل می دهد. در فاز اول افتتاح ایران مال، هفتاد درصد این پروژه به بهره برداری رسید و سی درصد باقیمانده تا سال  ۱۴۰۰  هجری  شمسی تکمیل می شود. جالب است که بدانید، ۱۵ درصد کل مساحت ایران مال به واحدهای تولیدی اختصاص پیدا می کند تا طعم و رنگ کالای کاملا ایرانی را به صورت تولید تا مصرف در اختیار لاکچری گردها در این فضای خلاق و رمانتیک قرار  دهند.

برای تسریع بخشیدن به رفت و آمد شهروندان، بیش  از پنجاه پل و زیرگذر و رمپ برای دسترسی مشتریان به ایران مال در نظر گرفته شده است. این مجموعه دارای  ۴۰  سینما  با ۱۸۰۰ صندلی است که بزرگ ترین مجموعه سینمایی خاورمیانه به شمار خواهد امد

مساحت تجاری ایران مال هم ردیف پروژه های بزرگ دنیا می ایستد و اندکی بزرگ تر ازThe Trafford centerانگلستان وMall of Americaآمریکاست.  

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...