تبلیغات

بانک اطلاعات ساختمان پرشین سازه

بانک اطلاعات ساختمان پرشین سازه

بانک اطلاعات ساختمان بر اساس تازه ترین روش های روز دنیا و به پشتوانه  خبره ترین پرسنل در زمینه بازاریابی و فروش اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرارمی دهد مجموعه اطلاعاتی شامل کلیه پروژه هایی که در حال حاظر در سطح شهر(تهران و حومه) در حال ساخت و با ذکر آدرس پروژه و مرحله ساخت در اختیار کاربران قرار می دهیم. در این تیم های مختلفی که بر روی بانک اطلاعاتی ساختمان ها کار می کنند، پرسنل بانک اطلاعات ساختمان در سطح شهر برای استخراج اطلاعات پروژه ها هستند. این اطلاعات شامل، آدرس پروژه، تعدادطبقات، تعداد واحد،  متراژ، نام سازنده، سرپرست به همراه شماره موبایل آنها  و مدیر پروژه همراه با عکس و کروکی آنها می باشد.

بانک اطلاعاتی ساختمان به منظور در اختیار قرار دادن قیمت به روز مصالح و خدمات ساختمانی و تولید و فروش و مصالح مورد نیاز ساختمان و به پشتوانه ی تیم های قوی و حرفه ای متشکل از پرسنل کارآزموده،و به صورت روزانه مراحل ساخت به روز در اختیار کاربران قرار می دهیم. 

بانک اطلاعات ساختمان به منظور شناسایی نیاز مشتریان و سهولت در خرید و امر بازاریابی و افزایش فروش شما، بانک های اطلاعات ساختمان، اطلاعات تمامی پروژه  های در حال ساخت سازنده ها را در بسته های مختلف برای شما فراهم آورده است. هدف از اجرای این سیستم ارتقای فروش و افزایش فروش بازار شما می باشد. لذا بر اساس این هدف خدمات متنوعی از جمله مشاوره فروش و بازاریابی، بازاریابی محصولات شما، معرفی نیاز های کارفرما ها به پنل  پیامک، پنل وایبر، ارسال ایمیل و.... می باشد.

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...